Termékek Menü
0

Varázsvonal kompetenciafejlesztő csomag (2 CD)

Varázsvonal kompetenciafejlesztő csomag (2 CD) Katt rá a felnagyításhoz
Ár:
12.987 Ft (10.226 Ft + ÁFA)
Cikkszám: lgcsom-0001
Elérhetőség: Raktáron
Átlagos értékelés: Nem értékelt
A ,,VARÁZSVONAL' programok elsődleges célja az, hogy gyermekek játékos formában gyakorolhassák az irányokat. Másodlagos célja az, hogy megismerkedjenek a számítógéppel, gyakorolhassák annak használatát (egér kezelés ikonok, billenytyűhasználat) eligazodja

Leírás és Paraméterek

Varázsvonal 1:
  • A ,,VARÁZSVONAL' program elsődleges célja az, hogy gyermekek játékos formában gyakorolhassák az irányokat. Másodlagos célja az, hogy megismerkedjenek a számítógéppel, gyakorolhassák annak használatát (egér kezelés ikonok, billenytyűhasználat) eligazodjanak a számítógépes világban nem egy öncélú játékon keresztül, hanem egy olyan oktatóprogram segítségével, amely segíti őket a tanulásban, fejleszti a finommotorikájukat, és egyben a szem-kéz koordinációt is.
  • A program (hangszórók szükségesek) az auditív figyelmet (hallási figyelmet) is fejleszti, mely az iskolás korban feltétlenül szükséges az ismeretek elsajátításában, emellett a matematika területén (szám felismerés, számolás, számlálás) is segítséget nyújt (30-es számkörben). A programban egyszerű, irányokat és távolságokat tartalmazó utasításokat követve (pl. jobbra 5, balra le 2) kell a gyermeknek egy, a számítógép monitorán megjelenő négyzethálón egér segítségével megrajzolni egy ábra soron következő vonalát. A program figyeli a gyermek lépéseit, s hiba esetén azonnal jelez, s csak annak kijavítása után engedi a rajzot tovább rajzolni. Ehhez a különböző segítségek - pl. a program nemcsak kiírja, hanem egy gyermekhang segítségével be is mondja a következő lépést, (így az elsősök is - akiknek még nem biztos, hogy megy az írás, olvasás - gyakorolhatnak vele.).
  • Továbbá ki/bekapcsolható a lépésszámláló is, mely aktív állapotában az egérmutató mellett kis számokkal jelzi a négyzethálón megtett távolságot. Ha nem jelenik meg szám, akkor az azért van, mert eltértünk a nyolc lehetséges iránytól melyek a fel, le, jobbra, balra, jobbra fel, jobbra le, balra fel, balra le - ez utóbbiak az átlós 45 fokos irányok pontos betartásával. E segítségek beállításával a program működése a gyermek életkorához, képességeihez és egyéni sajátosságaihoz igazítható. Ha a gyermeknek sikerült végig helyesen megoldania a lépéseket, az eredmény egy tetszetős körvonalrajz lesz. A program nem árul zsákbamacskát, hiszen a megrajzolandó ábra egy 100-as listából tetszés szerint kiválasztható, s egy nézőkép a leendő kész rajzról kicsiben előzetesen megtekinthető, ezzel is inspirálva a gyermeket a játékos gyakorláshoz.
  • A teljes listából három kategória szerint is válogathatunk: növények, állatok, tárgyak, de természetesen a lista egésze is rendelkezésünkre áll. A program méri az időt és számolja a hibás lépéseket is. Miután a rajz elkészült, jó teljesítés esetén három fokozatban kaphatunk dicséretet: ,,Kiváló!', ,,Nagyon jó!', és ,,Ügyes vagy!' formában; gyengébb tejesítés esetén pedig figyelmeztet, hogy gyakoroljunk még.
  • A program nyomtatni is tud: a kész rajz kinyomtatható, s immár papíron a gyermek kikapcsolódásképpen kiszínezheti. Ha a rajz még nincs kész, akkor viszont csak feladatként nyomtatható ki: az üres rács egy kezdőponttal, és megrajzoláshoz szükséges lépések sora - rövidítve. Így a rajz kiszínezése előtt a gyermeknek mindenképpen ,,dolgoznia kell', vagy számítógépen, vagy papíron. A színezéssel és a rajzolással szintén a finommotorikát, grafomotorikát kíván fejleszteni a program és emellett síkban az irányok gyakorlásához is segítséget nyújt. A feladatlap segítségével a gyerekek gyakorolhatják e helyes ceruzafogást is.

VARÁZSVONAL Óvodásoknak:
  • Az óvodásoknak szánt program nagycsoportos óvodások számára készült. A program 50 rajzot (ábrát tartalmaz). Az ábrák egyszerűbbek, vagyis kevés lépésből lehet megrajzolni. A legegyszerűbb 3 lépésből, a legbonyolultabb 50 lépésből áll. Az ábrákat egy, vagy több kezdőpontból lehet indítani. (ilyenkor a kezdőpontváltás automatikusan megtörténik).
  • Az ábrák három csoportra vannak elosztva növények, állatok, tárgyak. A program óvodás változatában nyilak segítenek eligazodni. Segít az is, hogy bal oldalon a szív, jobb oldalon pedig a kéz jelzi, hogy melyik irányba kell lépni.. A regisztrált változat tud feladatlapot nyomtatni, amin egy négyzetrácsos lap, valamint az irányok rövidítése található. ( B1 - balra, 1 JF 2 - jobbra fel 2 stb. ) Az elkészített rajz szintén kinyomtatható, amit utána ki is lehet színezni..
Házhozszállítás 2-4 hét
Intézmény általános iskola, óvoda
Licenc 1 gépes
Tantárgy matematika

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.

Írja meg véleményét



Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő