Termékek Menü
0

Varázsbetű diszlexia - diszkalkulia programcsalád (CD, könyv)

Varázsbetű diszlexia - diszkalkulia programcsalád (CD, könyv) Katt rá a felnagyításhoz
Ár:
129.987 Ft (102.352 Ft + ÁFA)
Cikkszám: VA-00001
Elérhetőség: Raktáron
Átlagos értékelés: Nem értékelt
A játékokat is úgy válogattuk ki, hogy izgalmasak legyenek a kisgyermekeknek, de a fiatal felnőttek is találjanak kedvükre valót. Programjainkat sikerrel használják az oktatásban általános iskola alsó és felső tagozatában, valamint középiskolákban is.

Leírás és Paraméterek

A gyakorlatokat úgy állítottuk össze, hogy széles életkori skálán legyenek alkalmazhatóak. A feladatok, játékok nehézségi foka, beállításai módosíthatóak, a felhasználó személyes igényeinek megfelelően állíthatóak be. A játékokat is úgy válogattuk ki, hogy izgalmasak legyenek a kisgyermekeknek, de a fiatal felnőttek is találjanak kedvükre valót. Egyes gyakorlatok nehezebb fokozatai a jó olvasási képességű felnőttek számára is kihívást jelentenek. Programjainkat sikerrel használják az oktatásban általános iskola alsó és felső tagozatában, valamint középiskolákban is.

A programot használó gyermekek játékosan, görcsöktől mentesen tanulhatnak. A játékok által sikerélményhez jutnak, és gyorsan fejlődnek.
A programcsaládot logopédusok, pedagógusok, pszichológusok részvételével alakítottuk ki, és a gyakorlati tapasztalatok alapján fejlesztettük tovább.
A programcsalád nyolc tagból áll. Ezek közül öt a diszlexia, három pedig a diszkalkulia kezelésére szolgál.

I. Diszlexia

1. Anagramma
2. Dyslex
3. Szódominó
4. Betűkirakó
5. Bábel

1. Anagramma

Programunk hatékony segítséget nyújt Önnek az olvasási nehézség és a diszlexia kezeléséhez.
A Varázsbetű Anagramma játékait és gyakorlatait úgy állítottuk össze, hogy azok az olvasás elsajátításához szükséges készségeket, képességeket fejlesszék. A játékok valamennyi korosztály számára szórakoztatóak, élvezetesek, izgalmasak. A Varázsbetű Anagramma sikerélménnyel, a jól végzett munka örömével ajándékozza meg a gyermeket, a szülőt és a pedagógust. A feladatok nehézségi fokát az igényeknek megfelelően változtathatja, a játékok kisiskolás kortól a fiatal felnőttkorig alkalmazhatóak. A program fejleszti az irányok felismerését, a szóolvasást, a szövegértést, a vizuális észlelést, a finommozgásokat növeli a szókincset, javítja a koncentrációs képességet, az olvasási pontosságot, nő az olvasás sebessége.

A Varázsbetű Anagramma olvasásfejlesztő program közel 2000 darabos kép-, szó- és mondatkészlettel rendelkezik A játékokban fontos szerepet kaptak a szótagok.
A programot pedagógusok, logopédusok, gyógypedagógusok aktív részvételével készítettük.

2. Dyslex

A játék két játéktípust tartalmaz, egyik lehetőség a szótag-azonosítás, másik a szóösszetétel. Mindkét játéktípusban 23 különböző szókészlet található, melyeket a leggyakrabban előforduló betűtévesztési típusok szerint állítottunk össze. A szókészletek mindegyike 9 nehézségi fokozatot tartalmaz az egyszerűtől a nagy odafigyelést igénylőig. A program beállítási lehetőségei megváltoztathatóak, formálható a betűméret, a betűtípus, a színek. A játék pedagógus felügyelete nélkül is játszható, kezelése egyszerű, felkészültséget nem igényel. A gép a játék menetéről jegyzőkönyvet készít, mely tartalmazza a sikeresen megoldott feladatokat és a hibákat is. A jegyzőkönyv nyomtatható, így a fejlődés pontosan dokumentálható, nyomon követhető.
A program rendelkezik feladatlap-nyomtatási lehetőséggel is, így a játékok akár a gép nélkül is játszhatóak.

3. Szódominó

A játék a dominó szabályai szerint gyakoroltatja az olvasást. A rendszer 72 témát kínál a felhasználónak, melyekből három nehézségi fokozat szerint választhat. Az egyes témák fajták szerint csoportosítva tartalmaznak gyakorlatokat a diszlexia leggyakrabban előforduló problémáinak kezelésére. A játék önállóan, a szülő vagy a pedagógus felügyelete nélkül is játszható. A program a helyes megoldásokat és hibákat folyamatosan figyeli, azokról nyomtatható jegyzőkönyvet készít, így a gyermek fejlődése jól dokumentálhatóvá, nyomon követhetővé válik. A program iránytévesztő gyermekek részére is biztosít gyakorlási lehetőséget. A program segítségével nyomtatott feladatlapot is készíthet, így a gép nélkül is változatos gyakorlási lehetőséget biztosíthat a gyermeknek.

4. Betűkirakó

Érdekes képes-szöveges feladatok gyűjteménye, a játékok skálája az egyszerű képfelismeréstől a keresztrejtvényig terjed. A program használata a játszva tanulás élményét nyújtja a használónak, és sikerélménnyel ajándékozza meg. A játékok nehézségi fokozata állítható. A program a magyar helyesírás szabályai szerint kezeli a kettősbetűket, a hibákra hangjelzéssel hívja fel a figyelmet, helyes megoldásnál is hanggal jutalmaz. A helyes megoldások és hibák jelzésére használt hangok választhatóak, sőt akár a tanár, vagy a szülő saját hangja is bevihető a rendszerbe.

Különlegessége a programnak a kétnyelvű képkészlet. Az angol szókészlet használata hasznos segítség a nyelvtanulásban.

5. Bábel

A Bábelben rengeteg újabb feladattal találkozhat, olyan feladatokkal, melyek a diszlexia kezeléséhez nélkülözhetetlenek.
A Bábel kiegészíti az eddigi programok által nyújtott lehetőségeket. A feladatok játékosak, gyerek és felnőtt számára egyaránt szórakoztatóak.
A gyakorlatok könnyen kezelhetőek, egyszerűek, de súgó is segíti az eligazodást. A Bábel megjelenése látványos, kedves, a gyerekek nagyon szeretik. Természetesen minden játék sokféle nehézségi fokon játszható, így a diszlexia minden fokozatában, minden fejlődési szakaszban kitűnően alkalmazható.

II. Diszkalkulia

1. Számország
2. Számdominó
3. Számmemória

1. Számország

A programban grafikus játékok segítik a méretfelismerést, a számlálást, az óra felismerését, a kéz, és dominó számképek megtanulását, csoportok elemeinek számlálását, az összeadás-kivonás gyakorlását. A négy alapművelet számtani feladatok gyakorlásával sajátítható el, melyet képekkel illusztrált szöveges feladatok is segítenek. A gyakorlás során a rendszer igény szerint azonos típusú, vagy vegyes megoldóképletű feladatokat kínál fel.

2. Számdominó

A kockákon számtani műveletek láthatók, melyek típusa szabadon kiválasztható. Hat különböző nehézségi fokozat - számkör - állítható be. A gyermek a négy alapműveletet gyakorolhatja, akár külön, akár vegyesen. A gép sikerlistákat vezet, melynek segítségével a gyerek sikerélményhez jut, és teljesítménye felmérésében is segítséget kap. A program iránytévesztő gyermekek részére is biztosít gyakorlási lehetőséget. A program beállításai megváltoztathatóak, igény szerint formálható a betűméret, a betűtípus. A játék önállóan is játszható, nem igényli a szülő vagy a pedagógus folyamatos jelenlétét. A program segítségével feladatlapokat is nyomtathat, így a géptől távol is játszhat, fejlődhet gyermeke, tanítványa.

3. Számmemória

A program a számolási nehézségekkel küzdő gyermekek kezelésében nyújt segítséget. A játék a memóriajáték szabályai szerint zajlik. Az egyes kockákon különböző számtani műveletek láthatók, melyek típusa szabadon kiválasztható. A gyermek a négy alapműveletet gyakorolhatja, akár külön, akár vegyesen, hat különböző nehézségi fokozaton, számkörben. A gép sikerlistákat vezet, melynek segítségével a gyerek sikerélményhez jut. A gép a gyermek játékáról - helyes és hibás megoldásokról - naplót vezet, melyet kinyomtathat, így a gyermek fejlődése figyelemmel kísérhető, dokumentálható.
Házhozszállítás 5-10 munkanap
Intézmény általános iskola, középiskola
Licenc 1 gépes
Tantárgy írás-olvasás, matematika

Megjegyzés

Korlátlan licenc is megrendelhető

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.

Írja meg véleményét



Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő