Termékek Menü
0

Alsós kompetenciacsomag I. - korlátlan

Alsós kompetenciacsomag I. - korlátlan Katt rá a felnagyításhoz
Ár:
179.415 Ft (141.272 Ft + ÁFA)
Cikkszám: MC-00012
Elérhetőség: Raktáron
Átlagos értékelés: Nem értékelt
Oktató CD-k, amelyek használhatóak az iskolai oktatásban interaktív táblán, számítógépteremben, vagy otthoni számítógépes tanuláshoz, interaktív feladatgyűjteményként használható.

Leírás és Paraméterek

1. Matematika gyakorló 1-4. osztályosoknak

A program az 1. osztály teljes tananyagát 17 témakörre bontva gyakoroltatja, interaktív feladatgyűjteményként használható. A tanuló külön - külön vagy együttesen gyakorolhatja a 17 témakörhöz, feladattípushoz tartozó feladatokat, véletlenszerűen kiválasztott számokkal. A feladattípusok az 1. osztályos tankönyvek témáinak felosztását követik. A témakörökből akár egyet, többet, vagy mindet ki lehet választani a gyakorláshoz. A kiválasztott témakörökből egymás után véletlenszerűen választ a program, és véletlenszerűen kiválasztva a feladathoz a számokat kiírja a kérdést a képernyőre. A feladat típusától függően a tanulónak be kell írnia a helyes számot, számokat, eredményt a kitöltendő helyre. Helytelen válasz esetén újra próbálkozhat, vagy kérheti a helyes választ. A program 30 feladatos ciklusokban számolja a helyes és helytelen válaszokat. Minden második jól megválaszolt válasz után eggyel több kis mókus jelenik meg az erdőt ábrázoló képernyőn.

A program a 2. osztály teljes tananyagát 20 témakörre bontva gyakoroltatja, interaktív feladatgyűjteményként használható. A tanuló külön - külön vagy együttesen gyakorolhatja a 20 témakörhöz, feladattípushoz tartozó feladatokat, véletlenszerűen kiválasztott számokkal. A feladattípusok a 2. osztályos tankönyvek témáinak felosztását követik. A témakörökből akár egyet, többet, vagy mindet ki lehet választani a gyakorláshoz. A kiválasztott témakörökből egymás után véletlenszerűen választ a program, és véletlenszerűen kiválasztva a feladathoz a számokat kiírja a kérdést a képernyőre. A feladat típusától függően a tanulónak be kell írnia a helyes számot, számokat, eredményt a kitöltendő helyre. Helytelen válasz esetén újra próbálkozhat, vagy kérheti a helyes választ. A program 30 feladatos ciklusokban számolja a helyes és helytelen válaszokat. Minden második jól megválaszolt válasz után eggyel több kis mókus jelenik meg az erdőt ábrázoló képernyőn.

A program a 3. osztály teljes tananyagát 22 témakörre bontva gyakoroltatja, interaktív feladatgyűjteményként használható. A tanuló külön - külön vagy együttesen gyakorolhatja a 22 témakörhöz, feladattípushoz tartozó feladatokat, véletlenszerűen kiválasztott számokkal. A feladattípusok a 3. osztályos tankönyvek témáinak felosztását követik. A témakörökből akár egyet, többet, vagy mindet ki lehet választani a gyakorláshoz. A kiválasztott témakörökből egymás után véletlenszerűen választ a program, és véletlenszerűen kiválasztva a feladathoz a számokat kiírja a kérdést a képernyőre. A feladat típusától függően a tanulónak be kell írnia a helyes számot, számokat, eredményt a kitöltendő helyre. Helytelen válasz esetén újra próbálkozhat, vagy kérheti a helyes választ. A program 30 feladatos ciklusokban számolja a helyes és helytelen válaszokat. Minden második jól megválaszolt válasz után eggyel több kis mókus jelenik meg az erdőt ábrázoló képernyőn.

A program a 4. osztály teljes tananyagát 25 témakörre bontva gyakoroltatja, interaktív feladatgyűjteményként használható. A tanuló külön - külön vagy együttesen gyakorolhatja a 25 témakörhöz, feladattípushoz tartozó feladatokat, véletlenszerűen kiválasztott számokkal. A feladattípusok a 4. osztályos tankönyvek témáinak felosztását követik. A témakörökből akár egyet, többet, vagy mindet ki lehet választani a gyakorláshoz. A kiválasztott témakörökből egymás után véletlenszerűen választ a program, és véletlenszerűen kiválasztva a feladathoz a számokat kiírja a kérdést a képernyőre. A feladat típusától függően a tanulónak be kell írnia a helyes számot, számokat, eredményt a kitöltendő helyre. Helytelen válasz esetén újra próbálkozhat, vagy kérheti a helyes választ. A program 30 feladatos ciklusokban számolja a helyes és helytelen válaszokat. Minden második jól megválaszolt válasz után eggyel több kis mókus jelenik meg az erdőt ábrázoló képernyőn.

2. Olvasás oktató, gyakorló 1. osztályosoknak

A programnak kerettörténete van: A helyesen megválaszolt feladatokért pontok járnak, bizonyos számú pontokért pedig kulcsok. A kulcsokkal a mókus ki tudja nyitni a tisztáson levő ládákat, amelyek közül az egyikben meg kell találnia az elrejtett aranydiót. Az aranydió helye alkalmanként változik.A program az 1. osztályos olvasás-tanulás tematikáját dolgozza fel változatos feladatok formájában. A program menüjében a tananyaghoz kapcsolódó, az órai munkához hasonló feladattípusok közül lehet választani. Lehet az összeállított feladatsorok közül választani a tanult betűk szerint, de szabadon is választhatunk a menüben szereplő valamennyi feladattípus közül. A feladattípus kiválasztásakor be lehet jelölni, hogy azt mely betűkkel akarja gyakorolni. Több feladatban ki lehet választani, hogy a szó vagy mondat szótagolva vagy egybeírva jelenjen meg, attól függően, hogy a gyermek szótagolva tanul, vagy szóképes olvasással. A szavakat, mondatokat, meséket felolvastathatjuk a programmal is. A feladatokért kapott pontszámokat a program tárolja. A program kb. 350 képet, 650 különálló szót, 150 mondatot, 20 rövid szöveget és 10 mesét tartalmaz.

Összesen 20 feladattípusból lehet választani:

Betűk gyakorlásához 7 feladattípus,
Szavak, szótagok gyakorlásához 7 feladattípus,
Mondatok gyakorlásához 3 feladattípus,
Szövegek (időre) olvasásához 3 feladattípus.
A menüt kiegészíti még egy memória játék betűkkel, vagy szavakkal és képekkel, és egy akasztófajáték mondatokkal.

3. Anyanyelv gyakorló alsósoknak

A tanuló a programmal gyakorolhatja az alsóban tanult teljes magyar nyelvtani anyagot, 36 témakörre osztva. Minden témakörhöz közel 100 szó, mondat tartozik, így összesen több mint 3500 szót és kifejezést tartalmaz a program. A témakörök a tankönyvek felosztását követik: (pl., mondatfajták, szófajok gyakorlása, főnevek, melléknevek, igék, igeidők, igemódok, névmások fajtái, számnevek, mondatrészek, mondatelemzések,...). A kiválasztott témakörökből a program 30 feladatos ciklusokban teszi fel a kérdéseket, és számolja a helyes és helytelen válaszokat. Helytelen válasz esetén lehetőség van az újrapróbálkozásra, vagy kérheti a tanuló a helyes válasz kiírását.

4. Helyesírás gyakorló 1-4. osztályosoknak

A tanuló a programmal külön - külön vagy együttesen gyakorolhatja az 1., 2., 3., 4. osztály tankönyvi helyesírási szójegyzékét tollbamondás-szerűen is, mivel a program a szavakat, kifejezéseket kimondja. Az alsós szókészlet mellett közel 400 j, ly-os szót is lehet gyakorolni. Az 1. osztály szójegyzéke 70 szó, a 2. osztály szójegyzéke 300 szó, a 3. osztály szójegyzéke 470 szó, a 4. osztály szójegyzéke 600 szó. Az 1-4. osztály szójegyzéke összesen 1440 szó, a j, ly-os szavakból 387 szót tartalmaz a program.

A kiválasztott szókészletekből 30 szavas ciklusokban teszi fel a kérdéseket a program, és számolja a helyes és helytelen válaszokat. Helytelen válasz esetén lehetőség van az újrapróbálkozásra, vagy kérheti a tanuló a helyes válasz kiírását. A programmal feladatlapok is nyomtathatók, amelyeken 30-as csoportokban kérdezi a program a szavakat (néhány betűt kihagyva), és a tanulónak kell a lapra ráírnia a szót helyesen. A helyes megoldásokat is ki lehet nyomtatni az ellenőrzés céljából.

5. Angol és német nyelvtani gyakorlatok

A programban az angol és a német nyelv tanulásához szerepelnek nyelvtani gyakorlatok a következő témákhoz:
Angol: igeidők gyakorlása (6 igeidő), elöljárószók gyakorlása, rendhagyó igék 3 alakjának gyakorlása, szavak helyesírásának gyakorlása
Német: rendhagyó igék 3 alakjának gyakorlása, névelők és szavak gyakorlása (mintegy 2000 szóval), helyesírás gyakorlása
A feladatok szintje választható (kezdő, középhaladó). A feladatokra adott helyes és helytelen válaszokat a program számolja. Helytelen válasz esetén újra próbálkozhat a felhasználó, vagy kérheti a helyes választ.

6. Nyelvi puzzle, angol és német szó - kép kirakó oktató játék 8 - 13 éveseknek

A programban kiválasztható, hogy angol vagy német szavakkal használja a gyermek a puzzle játékot. 20 kép (20 téma) közül lehet választani. Minden kép 30 kis képkockából (és hozzá tartozó 30 szóból) áll. (Ez összesen 600 szót jelent, amelyekkel a gyerekek az angol vagy német szókincsüket fejleszthetik játszva.) A kép kiválasztása után megjelenik a képhez tartozó 30 szó angolul vagy németül (amelyiket választották), és a szavakhoz kell párosítani a megfelelő kis képkockákat. Az angol vagy német szavak felolvastathatóak. Ha a gyermek nem tudja a szó jelentését, kiíratható a szó magyar megfelelője is segítségképpen. A program eredménytáblázatban tárolja a képkirakás idejét, a segítségkérések számát és a hibák számát.
A 20 kép témái: ház, konyha, fürdőszoba, utca, város, kert, ebéd, élelmiszer áruház, születésnap, tengerpart, farm, iskola, állatkert, karácsony, játékbolt, öltözék, foglalkozások, zene, sportok, egészség
Csomag tartalma 6 CD
Házhozszállítás 5-10 munkanap
Intézmény általános iskola
Kiadó 1-4 osztály
Licenc korlátlan
Tantárgy matematika, nyelvtan, angol nyelv, német nyelv
Matematika gyakorló 1-4. osztályosoknak
Olvasás oktató, gyakorló 1. osztályosoknak
Anyanyelv gyakorló alsósoknak
Helyesírás gyakorló 1-4. osztályosoknak
Angol és német nyelvtani gyakorlatok
Nyelvi puzzle, angol és német szó-kép kirakó oktató játék

Megjegyzés

1 gépes licensz is megrendelhető

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.

Írja meg véleményét



Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő